Hata

JUser: :_load: 449 kimlikli kullanıcı yüklenemiyor.

mezo-terapi

Vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin, homeopatik ilaçların karışımlar halinde mikroenjeksiyon tekniği ile cildin orta tabakasına enjekte edilmesi yöntemine ‘mezoterapi’ denir.Tüm dünyada cilt yenileme, selülit, bölgesel incelme, saç tedavisi, çatlaklar, lekeler, çeşitli deri hastalıkları, keloid tedavisi, alerjik hastalıklar v.s.’de yaygın olarak kullanılmaktadır. Uzman hekimler tarafından yapılmak şartı ile başarı oranı yüksek olan bir tedavidir. Ağız yoluyla yada kas, damar içine yapılan enjeksiyonlar yoluyla alınan ilaçların tümü her zaman ilgili hedef bölgeye kadar ulaşamamaktadır. Çünkü ilaçların emilimi sırasında bir kısmı emilemeden parçalanarak atılır. Bu yüzden alınan ilacın etkisi sınırlı kalmaktadır. Ayrıca sistematik yolla alınan ilaçlar kan yoluyla tüm vücuda yayılabildiği için diğer organ ya da dokularımızı etkileyebilir ve istenmeyen yan etkiler ortaya çıkabilir.

Mezoterapide ise küçük miktarlarda yapılan mikroenjeksiyonlarla ilaçlar direkt olarak problemli bölgeye verilir ve sistematik bir yan etkiye neden olmaksızın problem çözülür. Bu yolla tedaviden maksimum fayda elde edilir.Bu yöntem; tedavi edilecek durumlara bağlı olarak seçilen spesifik bölgelere çok ince iğne uçları ile uygulanır. Hazırlanan kokteylde kullanılan ilaçların farmakolojik özelliklerini, birbirleri ile olan etkileşimlerini ve yan etki potansiyellerini bilmek çok önemlidir. Hissedilen ağrı oldukça azdır.

Tedavinin seans sayısı; uygulama yapılan kişiye, problemin derecesine ve enjeksiyon yapılan bölgeye bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Mezoterapi tedavisi bölgesel kan ve lenf akımını arttırır. Enjekte edilen ilaç sayesinde vücut tarafından kullanılamayan yağ hücreleri serbestleşip dolaşıma katılır. Portakal kabuğu görünümüne neden olan fibröz sert bağların gevşemesine yardımcı olur. Bel, basen, kalça, üst-iç bacak, diz, karın, omuz, kol gibi yağ birikiminin yoğun olduğu bölgelerde uygulanabilir.

Bu kategoriden diğerleri: « Karboksiterapi Kavitasyon »