Hata

JUser: :_load: 449 kimlikli kullanıcı yüklenemiyor.

mezolift

Mezolift (Yüz Mezoterapisi)
Mezolift nedir?
Mezolifting (Yüz Mezoterapisi, Mezolift) cildi yenileyen, cilt kırışıklığı ve cilt sarkmalarına etkili olan doğal ve faydalı bir yöntemdir.
Yüz ve boyun cildinde yaşa, güneş ışınlarına, sigara dumanına ve cildi yaşlandıran pek çok nedene bağlı olarak elastikiyet kaybı meydana gelir. Ayrıca ciltte kırışıklıklar ve matlaşma ortaya çıkar. Mezolifting (Yüz Mezoterapisi, Mezolift) cilt sarkması, kırışıklık ve cilt yenilemede kullanılabilen bir tedavi şeklidir.
Mezolifting (Yüz Mezoterapisi, Mezolift) sonrası cilt daha taze ve dinlenmiş görünür. Cildin elastikiyeti artar ve cilt sarkması azalır. Kırışıklıklar hafifler. Cilt aydınlık bir görünüme kavuşur.
Seans Süresi ve Sayısı nedir?
Mezolifting (Yüz Mezoterapisi, Mezolift) başlangıçta 1-4 hafta aralıklarla uygulanır. Ortalama 4-6 seans sonrası 3-6 ayda bir tekrarı yapılabilir. Mezolift sonuçları ikinci seanstan sonra ortaya çıkmaya başlar. Tedavi bittikten sonra cilt yenileme etkisi devam eder. Mezoliftin cildi yenileyen lazer, radyofrekans ile birlikte uygulanması çok daha başarılı sonuçların alınmasını sağlamaktadır. Dolgu işlemlerinden önce veya sonra mezolift yapılması ciltteki sarkmaların ciddi şekilde giderilmesini sağlar.
Ciltteki yaşa ve dış etkene bağlı olumsuz değişiklikler cilt dolaşımını bozar ve oksijenlenmeyi azaltır. Mezolifting (Yüz Mezoterapisi, Mezolift) cilt dolaşımını ve oksijenlenmeyi arttır.

Bu kategoriden diğerleri: « Dolgu Kimyasal Peeling »